Jeśli trafiłeś na tą stronę to prawdopodobnie jesteś klientem Banku Pocztowego i poszukujesz jego aplikacji mobilnej na system Google Play lub iOS.
Bank Pocztowy zajmuje 17 miejsce wśród największych banków w Polsce (posiadając aktywa blisko 7 mld zł). Posiada aż 1,3 mln klientów (tylko blisko 200 tys. klientów korzysta z bankowości internetowej). Bank do tej pory oferował swoim klientom jedynie dostęp do serwisu transakcyjnego Pocztowy24, który nie jest wykonany w technologii RWD. Bank Pocztowy nie udostępnił swoim klientom również serwisu lajt.
Na początku 2014 roku w banku powstała koncepcja stworzenia marki Envelo Bank, która miała być skierowana do nieco młodszej grupy docelowej. Oczywiście zgodnie z podejściem „mobile first” miała powstać też aplikacja mobilna. Po 3,5 roku trwania projektu, Envelo Bank jest już w fazie Friends & Family, więc można przypuszczać, że rozwiązanie zostanie udostępnione klientom w ciągu kilku najbliższych miesięcy.
Powyższe nie zmienia faktu, że Bank Pocztowy wciąż nie udostępnił swoim klientom aplikacji mobilnej. Nie wiadomo również, czy każdy klient posiadający konto w banku, z chwilą startu Envelo Banku dostanie dostęp do ich aplikacji mobilnej.
Warto dodać, że w niechlubnym gronie banków bez aplikacji jest jeszcze Deutsche Bank, Volkswagen Bank i Toyota Bank.
Aplikacja mobilna Banku Pocztowego jest już dostępna – na razie mogą z niej korzystać klienci enveloBank, a wkrótce będzie dostępna również dla pozostałych klientów Banku Pocztowego. Jeśli chcesz sprawdzić, jak ocenią ją uzytkownicy, przejdź na podstronę aplikacja mobilna bank pocztowy.
aplikacja mobilna, bank pocztowy, envelo bank, pocztowy24, rwd
ten bank to porażka. nie polecam mam z nim same problemy. czasami coś muszę zapłacić szybko i się okazuje że bank nie posiada tam ikony do przelewu . muszę przelewać do innego baku tracąc kase kasę za szybki prZelew i dokonywać transakcje ponownie. nie polecam
Porażka bank pocztowy nie polecam dno i malaria
A aplikacji jak nie było tak nie ma dla klientow pocztowego mają gdzieś swoich starych klientów
Zdecydowanie nie polecam. Od 2 miesięcy nie mogę zrobić przelewu przez błąd w aplikacji i przez 2 miesiące nie mam odpowiedzi na zgloszoną reklamację. Konsultanci owszem mili ale kłamią i nic nie można z nimi załatwić. Do tego wszystkiego pobierana jest opłata za brak możliwości korzystania z tego pseudobanku. Ja się wypisuje.