Na początku lipca Eurobank pokazał nową wersję strony informacyjnej. Strona znacząco różni się od tych prezentowanych przez konkurencyjne banki, dlatego warto on niej napisać kilka słów.
W ostatnich latach banki skupiały się głównie na „liftingowaniu” swoich serwisów transakcyjnych, a ostatnio cała uwaga zwrócona jest na aplikacje mobilne. Tymczasem to właśnie strony informacyjne mają najwięcej odwiedzających, to naturalne, bo odwiedzającymi są zarówno obecni jak i potencjalni klienci. Z serwisów transakcyjnych i aplikacji mobilnych oczywiście korzystają wyłącznie obecni klienci. Według Megapanelu PBI/Gemius stronę informacyjną Eurobanku odwiedza blisko 400 tys. użytkowników miesięcznie. To dość dużo jak na 7 co do wielkości bank w Polsce.
Na stronie nie zmieniono architektury informacji, ale znacząco zmieniono szatę graficzną. Zmiana oczywiście na duży plus. Na pochwałę zasługuje również zastosowanie techniki RWD (Responsive Web Design), czyli techniki, która istnieje już od bardzo dawna, jednak nadal większość banków się przed nią opiera. Strona została przygotowana przez agencję interaktywną MindChili. Poniżej screeny ze smartfona, tableta i komputera.
Prezentację nowej strony można obejrzeć w serwisie Youtube.
eurobank, mindchili, responsive web design, rwd, smartfon, strona informacyjna, tablet
Najnowsze komentarze