W dniach od 22 marca do 20 maja 2015 r. instytut ARC Rynek i Opinia przeprowadził badanie jakości obsługi klienta na infolinii i drogą mailową. Ogólny wniosek z badania jest jeden: infolinie bankowe są coraz lepsze. Poniżej o tym, które banki mają najlepsze infolinie.
W ciągu ostatniego pół roku średni czas oczekiwania na połączenie z konsultantem spadł z 34 sekund do 18 sekund, to oznacza poprawę aż o 47%. Warto zwrócić uwagę na wysokie pozycje Eurobanku, który nie należy do banków o największej liczbie klientów, a jednak wyróżnia się pod względem obsługi klientów w kanałach zdalnych. We wszystkich rankingach przoduje oczywiście największy polski bank, czyli PKO BP.
W swoich badaniach instytut ARC Rynek i Opinia wykorzystał metody Mystery Caller oraz Mystery Mailing. Jeżeli bank nie umieścił na stronie formularza kontaktowego, wiadomość e-mail wysyłano na adres podany na stronie internetowej banku.
arc rynek i opinia, credit agricole, eurobank, infolinie bankowe, mystery caller, mystery mailing, obsługa klienta, pko bp
Najnowsze komentarze