Jak zmieniły się oceny bankowych aplikacji mobilnych w porównaniu do lipca? Które aplikacje poprawiły swoją ocenę, a które są gorzej oceniane? Sprawdź poniżej.
Biorąc pod uwagę najlepszą ocenę w Google Play oraz liczbę pobrań, nadal najlepszą bankową aplikacją mobilną jest IKO. Spadły oceny Nest Bank (użytkownicy jako przyczynę złych ocen podają problemy z dostępem do aplikacji oraz zdjęcie rudego chłopca) i BOŚBank24 (aplikacja nie jest de facto aplikacją, uruchamia jedynie przeglądarkę internetową). Minimalnie poprawiły się oceny Moje ING Mobile i BPS Mobilnie.
Wciąż jeszcze 4 banki nie udostępniły swoich aplikacji mobilnych: Deutsche Bank, Volkswagen Bank, Toyota Bank i Bank Pocztowy. BP wypuścił już informacje prasowe o aplikacji EnveloBank, jednak wciąż aplikacja nie jest dostępna. DB jest już prawie „wchłonięty” przez Bank Millenium, więc przy takiej perspektywie nie ma sensu pracować nad aplikacją. VW Bank z kolei zrezygnował z obsługi klientów detalicznych. Toyota Bank ze względu na swoją skalę (poniżej 50k aktywnych klientów, 1,5 mld PLN aktywów) raczej nie nadaje wysokiego priorytetu dla aplikacji mobilnej.
bank pocztowy, bośbank24, bps mobilnie, deutsche bank, envelobank, iko, moje ing mobile, nest bank, ranking bankowych aplikacji mobilnych, toyota bank, volkswagen bank
Najnowsze komentarze