Bankowość mobilna,Informacje o bankach,Serwisy transakcyjne
Swojego ostatniego wpisu dot. zakładania konta w EnveloBanku nie dokończyłem, system nie pozwalał przejść mi dalej niż krok z oświadczeniami. Teraz mi się udało, dlatego czas na dokończenie tematu.
Po oświadczeniach mamy podsumowanie danych do tej pory wprowadzonych:
Na kroku ostatnim mamy do wyboru sposób podpisania umowy:
Wybrałem oczywiście przelew.
Następnie użytkownik jest proszony o podanie numeru konta, z którego wykona przelew na 1 zł. Celem jest tutaj zapewne sprawdzenie, czy numer konta nie znajduje się w bazie kont otworzonych zdalnie. Na wniosku należy wpisać kod weryfikujący przesłany SMS-em.
Klient jest przenoszony do bramki płatniczej Blue Media. Niestety do wyboru jest tylko 7 banków, co z jednej strony wynika z ograniczeń opisanych w rekomendacji KNF 6.1, a z drugiej z faktu, że nie wszystkie banki zasilają danymi wspomnianą bazę.
Wybrałem T-Mobile UB i przelewam 1 zł.
Wracam z powrotem na stronę EnveloBanku z podziękowaniem.
Po kilku minutach przyszedł e-mail z informacją, że konto jest już aktywne. Następnie przyszedł czas na pierwsze logowanie. Trochę trudno się zorientować, gdzie jest login, bo nie ma go w treści maila. Trzeba otworzyć jeden z załączonych plików PDF i odnaleźć numer NIK, który jest jednocześnie loginem.
Następnie otworzyłem aplikację mobilną pobraną z Google Play.
Po wpisaniu loginu przyszedł SMS.
W kolejnym kroku należy zdefiniować nazwę urządzenia.
I tutaj mały problem, bo EnveloBank nie pozwala korzystać jedynie z aplikacji mobilnej. Wymagane jest zalogowanie się do przeglądarkowego serwisu transakcyjnego.
Przy pierwszym logowaniu należy podać hasło startowe, które przyszło w wiadomości SMS.
Następnie należy zdefiniować swoje własne hasło.
I to był ostatni krok, po przejściu powyższego procesu klient może korzystać z konta.
aplikacja mobilna, blue media, envelo bank, envelobank, knf, otwarcie konta, serwis transakcyjny
Najnowsze komentarze