Minęło już kilka miesięcy od mojego ostatniego porównania aplikacji mobilnych według ocen w Google Play. W porównaniu do ostatniego zestawienia, w grudniu użytkownicy byli trochę bardziej surowi dla swoich banków.
Największą poprawę średniej ocen zanotowały aplikacje Eurobanku, Raiffeisen Polbanku i Banku Smart.
Największy spadek średniej ocen odnotowały aplikacje BNP Paribas, Getin, mBank i Plus Bank. Powód obniżenia oceny wydaje się prozaiczny. Użytkownicy BNP Paribas Mobile Pl@net donoszą, że na początku grudnia nie można było się do niej zalogować. Użytkownicy Getin Mobile informują, że są poirytowani częstymi pracami konserwacyjnymi. Użytkownicy mBanku narzekają na wydajność aplikacji, a konkretniej wolne wczytywanie danych. Użytkownicy aplikacji plusbank24 twierdzą, że po aktualizacji nie można było się zalogować.
W poniższym zestawieniu zawarłem oceny, które pojawiły się w Google Play, w grudniu.
Na koniec, ku przestrodze, opinia użytkownika o aplikacji jednego z banków:
aplikacje bankowe, aplikacje mobilne, bank smart, bnp paribas, eurobank, getin, mbank, plus bank, raiffeisen polbank
Najnowsze komentarze