Bankowość mobilna

Bank Pocztowy – aplikacja mobilna

4 Cze , 2017  

Jeśli trafiłeś na tą stronę to prawdopodobnie jesteś klientem Banku Pocztowego i poszukujesz jego aplikacji mobilnej na system Google Play lub iOS.

Bank Pocztowy zajmuje 17 miejsce wśród największych banków w Polsce (posiadając aktywa blisko 7 mld zł). Posiada aż 1,3 mln klientów (tylko blisko 200 tys. klientów korzysta z bankowości internetowej). Bank do tej pory oferował swoim klientom jedynie dostęp do serwisu transakcyjnego Pocztowy24, który nie jest wykonany w technologii RWD. Bank Pocztowy nie udostępnił swoim klientom również serwisu lajt.

Na początku 2014 roku w banku powstała koncepcja stworzenia marki Envelo Bank, która miała być skierowana do nieco młodszej grupy docelowej. Oczywiście zgodnie z podejściem „mobile first” miała powstać też aplikacja mobilna. Po 3,5 roku trwania projektu, Envelo Bank jest już w fazie Friends & Family, więc można przypuszczać, że rozwiązanie zostanie udostępnione klientom w ciągu kilku najbliższych miesięcy.

Powyższe nie zmienia faktu, że Bank Pocztowy wciąż nie udostępnił swoim klientom aplikacji mobilnej. Nie wiadomo również, czy każdy klient posiadający konto w banku, z chwilą startu Envelo Banku dostanie dostęp do ich aplikacji mobilnej.

Warto dodać, że w niechlubnym gronie banków bez aplikacji jest jeszcze Deutsche Bank, Volkswagen Bank i Toyota Bank.

Będę wdzięczny za ocenę tego wpisu 🙂

Kilknij poniżej, by pozostawić ocenę

Średnia ocena: / 5. Liczba głosów:

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Podziel się:

, , , ,


4 komentarze

  1. krzych pisze:

    ten bank to porażka. nie polecam mam z nim same problemy. czasami coś muszę zapłacić szybko i się okazuje że bank nie posiada tam ikony do przelewu . muszę przelewać do innego baku tracąc kase kasę za szybki prZelew i dokonywać transakcje ponownie. nie polecam

  2. Stiven pisze:

    Porażka bank pocztowy nie polecam dno i malaria

  3. matys pisze:

    A aplikacji jak nie było tak nie ma dla klientow pocztowego mają gdzieś swoich starych klientów

  4. Klientka pisze:

    Zdecydowanie nie polecam. Od 2 miesięcy nie mogę zrobić przelewu przez błąd w aplikacji i przez 2 miesiące nie mam odpowiedzi na zgloszoną reklamację. Konsultanci owszem mili ale kłamią i nic nie można z nimi załatwić. Do tego wszystkiego pobierana jest opłata za brak możliwości korzystania z tego pseudobanku. Ja się wypisuje.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

error

Spodobała Ci się ta strona? Daj znać znajomym :)